Παρασκευή 31 Ιανουαρίου 2014

ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ ... ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΙΝΑ;;;

ΤΟ ΜΥΣΤΗΡΙΟ ΤΩΝ ΤΗΛΕΦΩΝΗΜΑΤΩΝ ΑΠΟ ΝΕΚΡΟΥΣ  ... ΣΕ ΓΝΩΣΤΑ ΤΟΥΣ ΠΡΟΣΩΠΑ



τηλεφωνήματα από νεκρούς
Μη βιαστείτε θεωρώντας αυτό το άρθρο ελάσσονος σημασίας. Το φαινόμενο των τηλεφωνημάτων από νεκρούς το είχα συναντήσει παλαιότερα στη διεθνή βιβλιογραφία της παραψυχολογίας αλλά δεν εστίασα στη μελέτη του, μέχρι που πριν από τρία χρόνια μια φίλη µου στην Κέρκυρα µε πήρε τηλέφωνο και ιδιαίτερα ταραγμένη µου ζήτησε ραντεβού.
Όταν ήρθε τη συλλυπήθηκα για το θάνατο του πρώην άντρα της αλλά εκείνη μπήκε κατευθείαν στο ψητό. «Νάσο», µου είπε, «δεν θα µε πιστέψεις, αλλά αυτό που σου λέω είναι πέρα για πέρα αληθινό. Η πρώην πεθερά µου προ καιρού έλαβε ένα τηλεφώνημα από άγνωστο αριθμό στο σταθερό της και όταν το σήκωσε άκουσε τη φωνή του Βαγγέλη (ψευδώνυμο) να τη ρωτά πώς είναι στην υγεία της και να της λέει πως είχε λάθος για την αντίληψή του περί θανάτου.
Αμέσως μετά η φωνή χάθηκε». Τη ρώτησα τι εννοούσε περί αντίληψης θανάτου και τότε µου εξήγησε πως ο μακαρίτης πρώην άντρας της ήταν φανατικός επικούρειος και πως, ως μαρξιστής, δεν δεχόταν µε τίποτα την πλατωνική εκδοχή της μεταθανάτιας ζωής. Μάλιστα, ο Βαγγέλης είχε δημοσιεύσει άρθρα σχετικά µε τις πεποιθήσεις του. Η ιστορία δεν τελείωσε εδώ, µου είπε η φίλη µου, «αντιθέτως, ο Βαγγέλης (πάλι µ’ απόκρυψη) κάλεσε στο κινητό αυτή τη φορά της μητέρας του και τη ρώτησε τι κάνει ο αδελφός του. Τέλος, τηλεφώνησε στο κινητό της κόρης του και τη διαβεβαίωσε πως είναι μια χαρά.
 
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου